MarshmallowLand
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Random ropetus paikka 8D


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Must.

4 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

101Must.            - Sivu 5 Empty Mephie/Alyssa La Helmi 05, 2011 1:04 am

Latifa

Latifa

Mephie: * Meph vain tuijotti Alexia. Hän ei aikonut siirtyä. Tyttö ei ollut aikaisemmin nähnyt, kun Alex tiputti oksan, hän ei siis tiennyt mihin tuo tyttö kykenisi. Vanha metsä päästeli kaikenlaisia ääniä. Mephie ei osannut yhdistää oksan rasahtelua vaaraan. * "Älä haasta mun kanssa riitaa, en oo sellanen tyyppi joka tappelee toisia vastaan ihan millon vaan, toisinkuin näköjään eräät, jotka käy heti päälle." * Mephie tokaisi. *

Alyssa: * Alyssa seisoi hieman etäämpänä kaksikosta ja oli kietonut kätensä tiukasti ympärilleen. Tyttö puristi kynsillään käsivarsiaan ja näytti hermostuneelta. Hän ei pitänyt lainkaan siitä, että Alex haastoi taistelua, ja hän tiesi hyvinkin sisarensa olevan mitä luultavammin paljon skunkkityttöä voimakkaampi. *

102Must.            - Sivu 5 Empty Alex La Helmi 05, 2011 1:28 am

Rousanne



Alex: "No anteeksi vain neiti hienohelma, jos et antanut mitenkään hyvää kuva aitsestäsi tänne tultua." *Tuo sanoi silmät kylminä ja vihaisina. Mitä ilmeisimmin, skunkkityttö ei joko tajunnut, tai välittänyt siitä että hänen päällensä oli tippumassa oksa.* #No mitäs siitä, saisihan tuokin opetuksen.# *Alex ajatteli, ja oksa päästi viimeisen rasahduksensa, kunnes alkoi pudota suoraan kohti Mephietä.*

103Must.            - Sivu 5 Empty Mephie La Helmi 05, 2011 1:23 pm

Latifa

Latifa

Mephie: * Mephie ei tajunnut mikä Alexilla oli häntä vastaan, okei, ehkei ensivaikutelma ollut maailman paras, mutta...Tyttö vaistosi toisessa tytössä jotain synkkää, mistä hän ei pitänyt yhtään. Samassa hän havaitsi valtavan risahduksen ja oksan tipahtavan suoraan tyttöä kohti. Eikä hän ehtisi alta pois.*

Alyssa: * Alyssa näki oksan ja hän ei voinut sille mitään, samassa oksa hajosi pieniksi säleiksi, jotka sulivat höyheniksi ja laskeutuivat maahan tekemättä vahinkoa kellekkään. *

Mephie: * Mephie tuijotti hetken höheniä ja näytti hämmentyneeltä. Tyttö katsahti Alexiin ja sitten Alyssaan. *

104Must.            - Sivu 5 Empty Alex La Helmi 05, 2011 3:06 pm

Rousanne



Alex: *Tyttö tuhahti.* "Miten mä arvasin, että sun on pakko tunkea tähän väliin?" *Tuo sanoi kuivasti silmiään pyöritellen Alyssalle. No ei sen puoleen, ettei Alex olisi tuntenut siskoaan, mutta tässä tapauksessa Alex ei ollut varma, halusiko hän tässä tapauksessa sekaantua. Mitä ilmeisimmin, Alyssa oli niin kiltti kuin Alex oli aina luullutkin.*

105Must.            - Sivu 5 Empty Alyssa La Helmi 05, 2011 3:15 pm

Latifa

Latifa

Alyssa: * Olihan Mephie ollut aluksi epäystävällinen ja meinannut suihkuttaa pahan hajuista eritettä hänen päälleen, mutta Alyssa ei silti kantanut todellakaan skunkkitytölle kaunaa. Tyttö katsoi sisartaan ja melkein itki.* "Miksi sä teet näin?" * Alyssa kysyi sitten hiljaa ja käänsi selkänsä Alexille, antaen otsatukkansa valahtaa silmilleen ja katsoen maahan. Tyttö halasi edelleen lujasti itseään, eikä liikkunut laisinkaan. *

106Must.            - Sivu 5 Empty Alex La Helmi 05, 2011 4:56 pm

Rousanne



Alex: *Tyttö hämmentyi siskonsa reaktiosta, eikä aluksi edes tiennyt mitä tehdä. Tyttö katsoi siskoaan, kunnes laski katseensa alas, ja antaa tunteenpurkauksen viedä mukanaan. Yksi yksinäinen kyynel eksyi tuon poskelle, kun tuo käveli Alyssan luo, ja asetti kätensä tuon olkapäille. (?)* "Hei... Pitäis sun tuntee mut." *Alex sanoi surullisesti.* "Pitäis sun ymmärtää..." *Tuo piti tauon.* "Oikeestaan... Pitäis munkin."

107Must.            - Sivu 5 Empty Alyssa La Helmi 05, 2011 9:24 pm

Latifa

Latifa

Alyssa: * Alyssa katsoi eteensä eikä liikahtanutaan, ennenkuin tunsi sisarensa käden olallaan. Tyttö kääntyi hitaasti ja katsoi Alexia. Alyssa oli hetken aivan paikallaan ja vain katsoi sisarensa luonnottomiin punaisiin silmiin ja kietoi sitten kätensä Alexin ympärille ja halasi häntä lujasti (?). * "Mä tiiän..." * alyssa sanoi hiljaa. * "Mä en halua että sä hankkiudut hankaluuksiin, en halua et sulle tapahtuu mitään koskaan..." * Tyttö kuiskasi ja sulki silmänsä halaten sisartaan lujasti (?)*

108Must.            - Sivu 5 Empty Alex Su Helmi 06, 2011 6:28 pm

Rousanne



Alex: "Ei mulle tapahdu mitään. Mä tiiän sen. Varsinkaan jos sä oot mukana." *Tyttö sanoi halaten sisartaan.* "Ja vaikka mä kuinka hankaluuksiin hankkiutuisin, se ei tarkota että mulle kävis mitenkään pahasti. Kuitenkin, mun voimat ei ihan hetkessä lopu." *Alex jatkoi pienen hymynkareen päästen hänen huulilleen.*

109Must.            - Sivu 5 Empty Ally/Meph Su Helmi 06, 2011 7:10 pm

Latifa

Latifa

Alyssa: * Alyssa avasi silmänsä ja irrottautui hitaasti Alexista (?) hymyillen hieman. * "Nojoo, tuskinpa loppuvat." * Tyttö sanoi edelleen hymyillen ja katsoi Alexia silmiin. *

Mephie: * Mephie ei todellakaan tiennyt, mitä hänen olisi pitänyt tehdä. Tyttö peruutti hieman taaemmas ja nojautui puuhun katsoen sisaruksista maahan hämmentyneen epävarmana. *

110Must.            - Sivu 5 Empty Alex Ma Helmi 07, 2011 12:21 pm

Rousanne



Alex: *Tyttö antoi hymynkareen levitä hieman ja katsoi sisartaan.*/o__O Meijän rooliminen... Jooo... Mitä ihmeen kielikuvia mäkii käytän... XDD/ "Voi olla varma siitä. Ja me ei olla edes törmätty kunnolliseen vastukseen." *Alex katsoi siskoaan ja muita et-voi-olla-tosissasi-ilmeellä.* /Okei se oli random mutku en osaa selittää sitä, jajajajajajaja joo... >_>/

111Must.            - Sivu 5 Empty Alyssa Ma Helmi 07, 2011 3:17 pm

Latifa

Latifa

Alyssa: "No...okei, oot oikeessa. Mut jos tarpeeks vahva vihollinen tulis, kaukoetäisyydelle, mitä mä sille tekisin, peittäisin höyheniin?" * Alyssa sanoi ja naurahti katsahtaen sitten taivaalle. * "Onks meillä suunnitelmia tälle päivälle vai ollaaks me vaan ja hengataan...?" * Tyttö vaihtoi sitten puheenaihetta ihan huomaamattaan. *

112Must.            - Sivu 5 Empty Alex Ke Helmi 09, 2011 2:29 pm

Rousanne



Alex: "No ihankun et vois mennä sitä lähemmäks." *Tuo sanoi virnistäen.* "Ja en mä tiedä. Mitä täs sit pitäis tehä? Hyppiä puissa?" *Alex sanoi katsahtaen Nijikoon naurahtaen.*

Nijiko: *Ninja katsoi Alexiin kohottaen kulmiaan, kunnes pyöräytti silmiään.* "Todella ystävällistä."

//Mystinen värien valinta XDD

113Must.            - Sivu 5 Empty Alyssa/Mephie Ke Helmi 09, 2011 3:04 pm

Latifa

Latifa

Alyssa: "JA potkaisisin eeppisellä potkulla turpiin?" * Alyssa virnisti ja Alexin viimeisimmän kommentin kuullessaan vakavoitui ja pyöräytti silmiään sisarelleen, vilkaisten Nijikoon anteeksipyytävästi."

Mephie: * MEphie nojasi puuhun ja kuunteli keskustelua katsellen maahan. Tyttö oli siinnä aivan paikallaan, kunnes jäykistyi äkisti ja hypähti hieman eteensä pälyillen ympärilleen varuillaan. Meph oli sattunut kuulemaan kiväärinlaukauksen, eikä pitänyt kuulemastaan.*

114Must.            - Sivu 5 Empty Alex Ma Helmi 14, 2011 11:13 pm

Rousanne



Alex: "No vaikka sitäkin." *Alex sanoi ja naurahti* "Mutta oot voimakkaampi tuhoamisessa, kun minä. Ainakin jos elävästä olennosta on kyse..." *Tyttö sanoi. Tuo hätkähti kuullessaan laukauksen.* "Kuka..?"

Nijiko: *Tyttö nosti katseensa kuullessaan laukauksen, ja katsahti Alexiin.* "En tiedä, mutta parempi ottaa selvää." *Tuo sanoi ja hyppäsi lähellä olevaan puuhun kiiveten sen latvaan vilkuillen ympärilleen.*

115Must.            - Sivu 5 Empty Kikape/Alyssa/MEphie Ke Helmi 16, 2011 8:01 pm

Latifa

Latifa

Kikape: * kikape hätkähti ja kääntyi katsomaan Nijikoa. Voisikohan hän seurata tuota, jos ninja päättäisi lähteä jonnekkin? Olisihan hän ehkä tiellä, mutta... Kikape näytti hermostuneelta ja katsoi Nijikoa. *

Alyssa: * Alyssa nyökkäsi Nijikolle ja katsoi tyttöä vilkaisten sisartaan. * "Mitä me tehdään? Annetaanko me asian ol-" * Alyssa sanoi, mutta hänen sanansa hukkuivat toiseen laukaukseen ja jonkinlaiseen outoon ääneen. *

Mephie: * Mephie nuuhki ilmaa ja tytön silmät levisivät. * "Savua." * Tyttö sähähti ja katsahti nijikoon. * "Mä tiedän mistä noi laukaukset kuuluvat ja ketä siellä on." * Mephie sanoi sitten *

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa