MarshmallowLand
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Random ropetus paikka 8D


Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Alive Or Not

3 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

76Alive Or Not - Sivu 4 Empty Rouse Su Huhti 17, 2011 7:48 pm

Rousanne



Rouse: *Tyttö tuijotti hetken eteensä räpäyttäen sitten silmiään muutaman kerran ja katsoi Luceen kuin olisi vasta nyt tajunnut tuon puhuvan hänelle* "No...." *Tuo sanoi tietämättä miten jatkaa. Rouse nousi ylös hitaasti ja kietoi kätensä pojan ympärille (?)* "Edes joku välittää mustakin." *Tuo sanoi hiljaa.* "Rauhotu nyt. Mennään sisään." *Tyttö jatkoi kun irrotti kätensä Lucesta.*

77Alive Or Not - Sivu 4 Empty Luce Su Huhti 17, 2011 7:54 pm

Latifa

Latifa

Luce: * Luce katsoi hetken eteensä ja kääntyi sitten hitaasti katsomaan rousea tuon irroitettua. Poika oli hämillään ja varmasti näyttikin siltä. * "Okei..." * Luce nyökkäsi ja kömpi jaloilleen katsoen hetken rousea ja siirtäen katseensa metsään huolsestuneen näköisenä. * "Minnekköhän Akhi meni..." * Poika mutisi. * "Mun ois pitäny huomioida se...entä jos se häipys eikä tuu takas...Entä jos se on ammuttu??" * Luce tiesi itsekkin ajattelevansa ihan turhia, Akhi olisi ihan hyvin voinut palata takaisin talolle! Mutta niin, Luce sattui sillä hetkellä kantamaan hieman liikaa huolta kaikista asioista ja sätimään itseään. *

78Alive Or Not - Sivu 4 Empty Rouse Ti Huhti 19, 2011 1:51 pm

Rousanne



Rouse: "Luce, rauhotu nyt hyvä ihminen. Vaikket kyllä sitä ole kuin puoliksi mutta aivan sama. Mennään nyt vaan sisään, Akhi osaa huolehtia itsestään. Se saattoi lähteä takaisin kun ei jaksanu olla huomiotta meidän seurassa." *Tyttö sanoi Lucelle alun hieman tarvittavaa lujempaa.* "Joten tule nyt." *Tuo mutisi vielä vilkaisten Luceen ja lähti kävelemään taloa kohti, jotta Luce pysyisi ainakin perässä.*

79Alive Or Not - Sivu 4 Empty Luce Ti Huhti 19, 2011 2:53 pm

Latifa

Latifa

Luce: * Poika huokaisi kerran syvään ja nyökäsi sitten. * "Jos niin sanot." *Luce mutisi ja lähti euraamaan rousea. * "Rouse hei, sun pitäis kiitää takas. Koska muuten sä saatat palaa ja pahasti." * Luce sanoi ja katsoi rousea jokseenkin synkästi. * "ja mä en haluu kuulla kommenttia 'ihan sama' koska mulle se ei todellakaan oo ihan sama palatko sä vai et! mä pääsen täältä kyllä itekkin..."

80Alive Or Not - Sivu 4 Empty Rouse Ke Huhti 20, 2011 3:26 pm

Rousanne



Rouse: *Tyttö kääntyi ja katsoi Luceen vilkaisten sitten hyvin nopeasti auringon suuntaan.* "No, okei herra henkivartija...." *Tuo mutisi huokaisten ja pyöräytti silmiään.* "Mä taas en välttämättä luota siihen, ettet sä eksy vampyyrinmetsästäjiin." *Rouse virnisti ilkikurisesti lähtien sitten kiitämään takaisin. Tuon onnistui päästä sisään sen verran hyvin ettei pyörtynyt kuten viime kerralla... Tyttö ei jaksanut katsoa sen paemmin ympärilleen, vaan kiisi suoraan huoneeseensa heittäytyen sängylleen jääden vain siihen makaamaan.*

81Alive Or Not - Sivu 4 Empty Luce Ke Huhti 20, 2011 7:23 pm

Latifa

Latifa

Luce: "En ajatellut hengata niiden kanssa.." * Luce mutisi ja jäi hetkeksi katsomaan rousen perään(ei kirjaimeillisesti) ja lähti sitten käppäämään aavistuksen hitaammin perästä, kunnes muisti eksyneensä ja kirosi itsekseen. Aivan, olipa hänellä taas toimiva muisti... Poika päätti kuitenkin mennä siihen suuntaan, jonne rouse oli lähtenyt ja pitkähkön patikoinnin jälkeen Luce selvitti itsenä kartanon pihalle ja jähmettyi nähtyään Siran eikä tiennyt lainkan mitä tehdä, Akhin juostessa samassa pojan luokse häntä iloisesti heiluen *

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa